...

Планове ТО автомобіля

Планове ТО автомобіля
Планове ТО автомобіля

Залишити заявку

Заповніть заявку і наші менеджери зателефонують вам найближчим часом.

    Коли ви натискаєте кнопку "Надіслати заявку", ви приймаєте політику конфіденційності сайту

    Планове ТО автомобіля

    Необхідність регулярно перевіряти ходову частину автомобіля додаткових аргументів не потребує. Відсутність контролю роботи підвіски призводить до несправностей, усувати які складніше і дорожче, ніж робити профілактику ходової.

    У разі виявлення проблем важливо якомога швидше нейтралізувати несправність, ігнорування якої означає зниження керованості і безпеки автомобіля. Іншими словами, це усвідомлені ризики для водія і його пасажирів. Тому планове ТО автомобіля повинно бути регулярним.

    Машина «стукає»? Пора на діагностику

    Наші фахівці рекомендують проходити планову діагностику хоча б раз на рік, але в побутовій метушні, автомобілісти часто відсувають цю задачу на потім. Однак існує ряд симптомів, при яких відкладати візит на станцію техобслуговування не варто. Ось деякі з них:

    • чуються сторонні шуми при поїздці;
    • з’являється стукіт на купинах та нерівній дорозі;
    • збільшується люфт керма;
    • гума зношується нерівномірно;
    • спостерігається стіки і запотівання стійок та амортизаторів;
    • слабшає стійкість машини, відбувається крен;
    • збільшується гальмівний шлях і т.д.

    Оскільки підвіска являє собою сукупність деталей і механізмів, необхідно провести ретельний огляд кожної складової.

    Ревізія підвіски включає:

    • перевірку ступичних підшипників, через несправність яких чується гул, який посилюється з підвищенням швидкості;
    • діагностику рульових наконечників, симптомом несправності яких часто служать удари по керму на дрібних купинах;
    • перевірку стійок, кульових опор і амортизаторів, щоб усунути розгойдування автомобіля, стукіт і т.д .;
    • аналіз цілісності опори амортизаторів;
    • ревізію ступеня зносу компонентів гальмівної системи;
    • аналіз всіх гумових елементів підвіски, в першу чергу гумових шарнірів (сайлентблоків).

    Знос ходової здатний принести небезпечні сюрпризи на дорозі, тому рекомендуємо перестрахуватися і обстежити автомобіль до прояву ознак поломки. Діагностика також необхідна перед покупкою старої машини, після повної обкатки нового транспортного засобу, або ж після потрапляння автомобіля в яму, наїзду на перешкоду і інших сильних впливів на підвіску.

    Запрошуємо вас на планове ТО автомобіля в Києві.

    У нашому СТО є все необхідне обладнання, а також знання і досвід, завдяки чому будь-яка несправність буде виявлена і усунена, незалежно від її складності.

    ТО-1
    • комп’ютерна діагностика;
    • діагностика ходової;
    • заміна масла двигуна;
    • замінена повітряного фільтра;
    • замінена повітряного фільтра салону.
    750₴ + розхідники
    ТО-2
    • комп’ютерна діагностика;
    • діагностика ходової;
    • заміна масла двигуна;
    • замінена повітряного фільтра;
    • заміна повітряного фільтра салону;
    • перевірка технічних рідин;
    • заміна свічок запалювання;
    • заміна паливного фільтра.
    1 450₴ + розхідники
    ТО-3
    • комп’ютерна діагностика;
    • діагностика ходової;
    • заміна масла двигуна;
    • заміна повітряного фільтра;
    • заміна повітряного фільтра салону;
    • перевірка технічних рідин;
    • заміна масла АКПП;
    • заміна ременя ГРМ.
    2 400₴ + розхідники

    Відгук на вакансію

    Залиште заявку і наші менеджери зателефонують вам найближчим часом.

      Коли ви натискаєте кнопку "Надіслати заявку", ви приймаєте політику конфіденційності сайту

      Отклик на вакансию

      Оставьте заявку и мы свяжемся с вами в  ближайшее время.


        Когда вы нажимаете на кнопку "Отправить заявку", вы принимаете политику конфиденциальности сайта